Veelgestelde vragen

Zijden bloemen en planten

Kan ik een boeket op maat laten maken?

Wij maken ook zijden boeketten op maat naar wens van de klant. Je kan contact met ons op nemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil meerdere zijden boeketten, komen jullie ook op locatie?

Wij komen ook op locatie. Voorafgaand zullen wij eerst via FaceTime de wensen bespreken. Daarna gaan wij opzoek naar de mooiste zijden bloemen en komen wij de boeketten op locatie stylen.

Wat verzorgen jullie bij bedrijven?

Wij maken eerst een afspraak op locatie om de wensen te bespreken. Na die afspraak maken wij een offerte en bij akkoord gaan wij op zoek naar de mooiste zijden bloemen en planten. Wij zorgen voor de zijden boeketten met bijpassende vazen, zijden planten met bijpassende potten en stylen deze op locatie. Je wordt volledig ontzorgd. Liever een wisselende uitstraling, wij bieden ook abonnementen aan.

Waar kan ik het beste een zijden plant neerzetten?

Zijden planten zijn niet afhankelijk van een bepaalde plek in huis. Je kunt ze op de door jou gewenste plek neerzetten.

Hoe stylen jullie de zijden planten?

Op locatie stylen wij de zijden planten naar wens van de klant. Dit kan in een eigen pot of in een pot die je bij de plant koopt. Wij zorgen voor de juiste opvulling en maken hem af met houtsnippers. De takken van de zijden plant zijn buigbaar, waardoor wij deze na het vervoeren in model moeten brengen.

Waarom verzenden jullie de zijden planten niet?

Zijden planten zijn erg kostbaar. Met vervoeren wordt er niet altijd netjes met de dozen omgegaan en moet je zelf de boom stylen door de takken in model te brengen. Om dit te voorkomen hebben wij besloten zelf de zijden planten te leveren. Zo kunnen wij ook de takken goed in model brengen.

Bestellen en betalen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig. Zonder account kan je ook makkelijk een bestelling plaatsen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst en wil je toch iets wijzigen of annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@labelloft.nl. Wij zullen dan kijken naar de mogelijkheden.

Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?

Je kan betalen met IDEAL, Klarna, Visa, MasterCard, Maestro, Apple Pay en Google Pay

Waar kan ik mijn cadeaubon inwisselen?

De code van de cadeaubon kan je invullen bij de checkout.

Verzenden, ophalen en retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95, gratis verzending vanaf € 150,-. De verzendkosten voor België zijn € 9,95.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Bij de checkout kan je kiezen voor bestelling ophalen. Ophalen kan in Poeldijk of Voorburg.

Wat is de levertijd?

Je bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Wil je een bestelling ophalen, maak dan een ophaalafspraak met ons.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De bestelling dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. 

Je kan je retour aanmelden via deze link aanmelden. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. 

Na ontvangst van je retour zullen wij deze binnen 14 dagen verwerken en ontvang je de terugbetaling. 

Op maat gemaakte boeketten en kunstplanten kun je niet retourneren. Deze boeketten worden naar wens samengesteld en op maat geknipt, de kunstplanten stylen wij op locatie, waardoor retourneren niet meer mogelijk is.